Zobacz jak przebiega u nas procedura serwisowa
Wypełnij formularz zgłoszeniowy, opisując dokładnie usterkę swojego sprzętu. Wygenerowany dokument wydrukuj i podpisz. Podpisanie formularza jest jednoznaczne z akceptacją naszego regulaminu. Spakuj bezpiecznie swoje urządzenie (bez dodatkowych akcesoriów), dołącz formularz i wyślij do nas lub zamów kuriera (patrz: pkt 2)
Gdy wybierzesz opcję "zamawiam kuriera", zorganizujemy dla Ciebie wysyłkę. W formularzu zgłoszeniowym wskaż adres oraz preferowane godziny odbioru paczki, a kurierowi przekaż wydrukowany list przewozowy, który prześlemy Ci mailem.
Po otrzymaniu przesyłki, kierujemy Twoje urządzenie w ręce specjalisty, który zdiagnozuje telefon, by ustalić przyczyny usterki. Następnie wycenimy usługę naprawy/odzyskania danych oraz określimy czas realizacji naprawy, o czym niezwłocznie Cię poinformujemy.
Uwaga! W naszym serwisie każda diagnoza jest darmowa.
Usługę zaczniemy realizować po akceptacji wyceny przygotowanej przez nasz serwis. Akceptując kosztorys, zgadzasz się również na podany czas naprawy, określony podczas diagnozy.
Po wyeliminowaniu wszystkich usterek, wysyłamy SMS z informacją
o zrealizowanej usłudze.
Nie robimy niczego, bez ustaleń z Klientem, zatem skontaktujemy się
z Tobą, aby ustalić termin wysyłki sprzętu. Przesyłkę wyślemy na adres podany przez Ciebie w formularzu. Płatności za usługę dokonujesz kurierowi za pobraniem – przy doręczeniu naprawionego urządzenia.